Що можна повернути?
Ми готові піти назустріч своїм клієнтам, якщо:
- отримали товар неналежної якості
- вміст посилки не відповідає вашому замовленню
- товар не був у вжитку та не має слідів використання
- товар повністю укомплектований, а його оригінальна упокавка повністю збережена
- товар саме той, що був придбаний у нашому магазині
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:
- Предмети особистої гігієни;
- Парфумерно-косметичні вироби;
- Зубні щітки;
- Гребінці та щітки масажні;
- Товари в аерозольній упаковці.
Процедура обміну чи повернення товару
Для обміну або повернення зв'яжіться з нами зручним для вас способом: електронною поштою, через соціальні мережі або телефоном, зазначеним на сторінці «Контакти».
Повернення коштів
Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає, в середньому, до 7 робочих днів після отримання поверненого товару на наш склад.
Наші рекомендації
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте його у присутності кур'єра або співробітника Нової Пошти/пункту самовивезення. Ви завжди маєте право оцінити товар візуально при отриманні та відмовитися, якщо ві не відповідає вашим вимогам.
Повернення товару не допустимо після факту використання чи самовільного пошкодження упаковки.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/пункті самовивезення.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивезення, це означає, що придбаний товар повністю відповідає вашим очікуванням та вимогам.